اخلاصی، احمد. قمر، احسان. ) 1390 (. تأثیرات معماری فضای مجازی بر محیط انسان، مجله معماری و
شهرسازی ایران، دوره دوم، جلد اول.
اشرفی، ابراهیم. ) 1397 (. بررسی نقش دفاتر خدمات گردشگری در جذب گردشگر و توسعه صنعت گردشگری،
اولین همایش ملی گردشگری و اکوتوریسم ایران، تهران، ایران.
امینیان، ناصر، سید نقوی، میرعلی. ) 1396 (. ارائه الگوی حکمرانی خوب گردشگری در ایران، مجله مطالعات
مدیریت گردشگری . دانشگاه علامه طباطبایی تهران. دوره 42 ، جلد 13 ، صص 102 - 27 .
بازرگان، عباس. ) 1388 (. طرح تحقیق ترکیبی: رویکردی ترجیحی در پرس و جوهای تربیتی، مجله روانشناسی
و تربیت، دانشگاه تهران، دوره 37 ، جلد سوم، صص 16 - 12 .
تباور، علی اصغر. ) 1397 (. تأثیر ابعاد ارتباطات بازاریابی یکپارچه بر بهبود تجربه مشتریان در صنعت گردشگری
ساحلی، تحقیقات مدیریت دولتی، دوره 42 ، جلد 11 .
جلیلوند، محمدرضا. ) 1390 (. تأثیر تبلیغات شفاهی بر جذب گردشگران ورودی به اصفهان، مجله تحقیقات
جغرافیایی دانشگاه اصفهان. دوره 26 ، جلد 4، صص 103 - 89 .
طراحی و تبیین مدل ارتباطات بازاریابی یکپارچه در رشد مالی و اقتصادی صنعت گردشگری / علی میرطاهری و همکاران
453 دوره 12 / پیاپی 47 / پائیز 1402
دیناری، احمد. ) 1393 .) اصول مدیریت شرکت های خدمات مسافرتی و جهانگردی، انتشارات واژه های حکمت،
مشهد، ایران.
رضوانی، علی اصغر. ) 1374 (. جغرافیا و صنعت گردشگری، انتشارات دانشگاه پیام نور، تهران، ایران.
رضوانی، مهران. خدا حسینی، سیدحمید. ) 1387 (. طراحی مدل ارتباطات بازاریابی فازی یکپارچه )مطالعه
موردی: صنعت ساخت تجهیزات پزشکی و ورزشی(، مجله دیدگاه مدیریت، دوره 29 ، صص 89 - 137 .
رنجبریان، بهمن. زاهدی، محمد. ) 1395 (. خدمات صنعت توریسم. انتشارات چهارباغ، اصفهان. ایران.
شهری مجارشین، علیاکبر. حیدری، لیلا،. ) 1393 (. نقش و اهمیت صنعت گردشگری در توسعة اقتصادی و
کارآفرینی، نخستین کنفرانس ملی آیندهپژوهی، مدیریت و توسعه، شیراز، مرکز توسعة آموزشهای نوین ایران.
شیر علیزاده، بهزاد. ) 1394 (. پایاننامه کارشناسی ارشد: سرمایهگذاری تبلیغات شفاهی بر جذب گردشگر در
منطقه آزاد تجاری صنعتی ارس، دانشگاه تبریز، ایران.
قاسمی خوزانی، محمد. عطا، بهنام. چوپان خویردی، حسن. ) 1393 (. بررسی و ارزیابی نقش بازاریابی و تبلیغات
در جذب گردشگر به گنبدکاووس، سومین همایش ملی گردشگری: جغرافیا و محیط زیست پایدار، تهران،
ایران.
مروت، حبیب. سالم، علی اصغر. خادم، محبوبه. ) 1397 (. شناسایی عوامل مؤثر بر تقاضای گردشگری خارجی،
مجله پژوهشی اقتصاد، جلد 18 ، دوره 69 ، صص 306 - 275 .
مقیمی، ابراهیم. ) 1380 (. روش تحقیق در جغرافیای طبیعی، انتشارات قومس، تهران، ایران.
Creswell, John, W. (2005). Research Design: Qualitative, Quantitative, and Mixed Methods Approaches.
Han Shen Chengyi Song Mimi Li Qian Jiang. (2015). Shaping Destination Images through Social Networking Sites: A Case Study of. Singapore. Advances in Hospitality and Leisure. ISBN: 978-1-78560-271-9.
Kotler, P., T. Bowen, J., C. Makens, J., Baloglu, S. (2017),” Marketing for Hospitality and Tourism”, Seventh edition, Boston, Pearson.
Lomsden. (2008). Tourism Marketing, Translator: Goharian Mohammad Ibrahim, Cultural Research Office, Tehran, Iran. (In Persian).
Lucia Porcu and Salvador del Barrio-Garcia and Juan Miguel Alcantara-Pilar and Esmeralda Crespo-Almendros. (2019). Analyzing the influence of firm-wide integrated marketing communication on market performance in the hospitality industry, International Journal of Hospitality Management, 80, 13-24.
Lucia Porcu and Salvador del Barrio-Garcia and Philip J. Kitchen and Marwa Tourky. (2020). The antecedent role of a collaborative vs. a controlling corporate culture on firm-wide integrated marketing communication and brand performance, Journal of Business Research 119, 435-443.
Pickton, D.W. and Broderick, A. (2001), Integrated Marketing Communication ,Harlow, Pearson Education.
Purjuan, K. (2019). Explanation of Smart City and Urban Smart Transportation Solutions. Karafan Quarterly Scientific Journal, 16(45), 15-34
Rowley, J. (2004). Online branding: the case of McDonald’s. British Food Journal, 106 (3), 228-237.
فصلنامه علمی پژوهشی دانش سرمایهگذاری - انجمن مهندسی مالی ایران
454 دوره 12 / پیاپی 47 / پائیز 1402
Sangpikul.A, (2019), "The effects of travel experience dimensions on tourist satisfaction and destination loyalty: the case of an island destination", International Journal of Culture, Tourism and Hospitality Research.
Saunders, M., Lewis, P., & Thornhill, A. (2009). Research Methods for Business Students. Research methods for business students (p. 649).
Šeric.M, Gil-Saura.I, Ozretić-Došen.E, (2016),"Insights on integrated marketing communications: implementation and impact in hotel companies", International Journal of Contemporary Hospitality Management, Vol. 27 (5), 958 – 979.
Silvia L. Martin and Rajshekhar (Raj) G. Javalgi and Luciano Giravegna. (2020). Marketing capabilities and international new venture performance: The mediation role of marketing communication and the moderation effect of technological turbulence, Journal of Business Research 107, 25-37.
Sisodia.S, Telrandhe.N, (2010), “Role of Integrated marketing communication in modern Indian business. researchers world”, Journal of Arts Science and Commerce, Vol. 1( 1), 134-138.